Your Ad Here

♠ Bleach 231 Sub

Watch Bleach 231 Subbed >

The Set Up - This episode of Bleach is entitled "Byakuya, Disappearing with the Cherry Blossoms." This is now the English Subbed version of the episode. Enjoy the show!

21 comments:

Anonymous said...

SUBSUBSUBSUBSUB

btw it's starting to look intresting

Anonymous said...

1st from the philippines!!!

Anonymous said...

Not joking really!
This is another filler!
No offense to the uploader :D
BUT, the creators have lost a lot of customers....
If I see 3 more fillers... Good Bye BLEACH!!!

Gene said...

Finally, a filler that looks really interesting.

But ofcourse, Ichigo's sword is an exception amongst everyone else. Then again Kisuke's wasn't acting up either. Can't wait for the subs so I can understand it a little bit better haha..

Anonymous said...

copy cats

Anonymous said...

hells ya the firstone

Anonymous said...

AWESOME!!!

Anonymous said...

haha im finally here first

Anonymous said...

great filler, better than the bountou bullshit or the last filler with the princess, or what ever she was

Anonymous said...

I am first? haha first time doing this from atlanta, yes I am an anime addict

Anonymous said...

:) 1st and this filler is actualy ok.

Carlton C. Cole said...

this is more interestin than them fighting the esparda's. but i thought that ur weapon is a piece of ur soul itself so its gonna be awesome to c what happens

Anonymous said...

first Yonkers NY this episode is nice

Anonymous said...

does anyone else feel likeseems more like a very long movie?

Anonymous said...

OMFG i didnt think it was possible but they made a GOOD filler

LOL

Anonymous said...

Not all the Captains were accounted for. Makes you wonder where the captain that doesn't know the name of his sword is hmmmmm??????

Anonymous said...

well like i said on last weeks comments this realy does look like an interesting filler. and i donno whats gonna happen next. I did read ahead in the manga,donno if anyone else has, id say dont if u dont want anything spoiled. but just imo the animated ones are better and we havent gotten to the good espada fights yet. So i say to everyone keep watching, and thanks for the subs! And also thank u to all who run the youranimenow website, keep up the good work.

Perrin said...

old man yamas sword woulnt betry him either, so still dont get to see ranjojaka or however you spell it, cant wait till they get back to the actual storyline though, it was getting really interesting

peace

Anonymous said...

Fillers are to allow the Manga to stay ahead of the series. They can not release the anime and the manga at the same time.

Just it up your whiners.
Either learn Japanese so you can read the manga and be all cool... or be patient and wait for the storyline to resume.

Friggin babies.

Anonymous said...

GOddamn half the episode and nothing happened ^^

Anonymous said...

can somonme answer this. Why are they making all these nonsence episodes.. why arnt they finishing the annarcar / aizen thing? like ive seen 5 episodes of these episodes that make 0 sence to me . they are just making me confused lol please comment back thanks




 

Home | Anime Episodes | Naruto Lounge | Music | Report Deadlinks

YourAnimeNow - The no.1 place to watch your favorite anime online!